Vacature Bijzonder Assisterend Academisch personeel - Wiskunde

15/06/2018 - 15:45

Vacature Bijzonder Assisterend Academisch Personeel - Vakgroep Wiskunde
Faculteit Wetenschappen en Bio-ingenieurswetenschappen
100% onderzoeksbursaal met onderwijsopdracht.

Voorziene startdatum: 1/10/2018
Looptijd/duur contract: 1 jaar (hernieuwbaar tot max. 6 jaar)
Contactpersoon: Prof. Uwe Einmahl - 02/6293489 - VoorzitterDWIS@vub.ac.be

Opdracht en taken:

Onderwijs:

Deze assistent zal instaan voor de organisatie en begeleiding van onderwijstaken in opleidingsonderdelen waarvoor de vakgroep Wiskunde  verantwoordelijk is. Een belangrijk deel van deze onderwijstaken betreft het geven van oefeningen wiskunde op bachelorniveau aan studenten uit de verschillende opleidingen van de faculteit Wetenschappen en Bio-ingenieurswetenschappen en het bieden van begeleiding bij deze oefeningen.

Onderzoek

Deze assistent verricht onderzoek  in de wiskunde  onder promotorschap van een van de ZAP-leden van de vakgroep Wiskunde met het oog op het behalen van een doctoraat binnen dit assistentenmandaat.

Overige

Deze assistent levert een bijdrage aan PR-activiteiten en rekruteringsactiviteiten voor de opleiding wiskunde.

Profiel en diplomavereisten:

Het diploma van master in de wiskunde behaald voor de startdatum van deze positie.

Van de kandidaat wordt verwacht de onderwijsvisie van de universiteit te onderschrijven (integrale tekst te raadplegen op de website van de universiteit).

Vrouwelijke kandidaten worden in het bijzonder aangemoedigd om zich kandidaat te stellen.

De onderwijstaal voor deze positie is het Nederlands.

Hoe solliciteren ?

Stuur je CV met motivatiebrief en een kopie van je hoogst behaalde diploma (inclusief diplomasupplement) of attest van afstuderen met puntenlijst zo snel mogelijk naar Prof. Uwe Einmahl. Vermeld in je motivatiebrief zowel je visie op de onderwijsopdracht als je specifieke onderzoeksinteresses. Ook laatstejaarsstudenten die hun diploma nog niet behaalden kunnen zich kandidaat stellen. Voeg in dit geval een attest bij je kandidatuur van totnogtoe behaalde credits. Voorwaarde voor ontvankelijkheid van je kandidatuur is wel dat je over je masterdiploma beschikt voor de voorziene startdatum van 1 oktober 2018.

Indieningsdatum: 15 juni 2018

De aanstelling gaat in principe van start op 1 oktober 2018. Het gaat om een aanstelling van 1 jaar, die mits gunstige evaluatie jaarlijks verlengd kan worden tot een maximum van 6 jaar.

Voor meer informatie kan je terecht bij Prof. Uwe Einmahl (e-mail: ueinmahl@vub.be, tel: 02-6293489).